קבוצת חבצלת
קבוצת חבצלת
חסר רכיב

התחום הדיגיטלי במורשת

מתחילת התפרצות מגפת הקורונה אנו עמלים בצוות מורשת על חיזוק וקידום הפנים הווירטואליות שלנו. אנו עושים זאת על ידי קידום של מספר פרויקטים ממוקדים:

  1. בנייה ועיצוב של אתר אינטרנט חדש – אתר אינטרנט היום הוא חלון הראווה הדיגיטלי של כל מוסד. ככזה עליו להיות מעודכן, מושך ומייצג את פועלינו הרב. לאחר תקופה ארוכה של אפיון מדויק של האתר ועיצובו כדי שיענה בדיוק לקריטריונים האלה, האתר היום בשלב הפיתוח ומיועד לעלות בסוף חודש יוני השנה.
  2. קידום והפעלת דף הפייסבוק שלנו – למורשת יש דף פייסבוק כבר מספר שנים אך מתחילת הקורונה יצרנו פורמט עבודה קבוע ומקיף לדף. כיום אנחנו מעלים לפחות כשני פוסטים בשבוע הנוגעים לתוכן היסטורי מעניין/ מציאות מהארכיון שלנו/ הכרה של ספרים מהוצאת הספרים שלנו/ פרסום אירועים וקורסים שאנו עושים. דף הפייסבוק שלנו ריבע (עליה של 400 אחוז) את כמות העוקבים והאוהבים שלו מתחילת הקורונה ועד היום.
  3. האפליקציה למסייר בפולין – האפליקציה למסייר בפולין מציעה מגוון רחב של ידע ועזרה למתיירים בפולין הרוצים להכיר ולשמוע על ההיסטוריה היהודית והלא יהודית של המדינה. כמו כן היא מיועדת גם למדריכי מסעות לפולין היכולים להיעזר בה בנקודות עניין שונים.

אפליקציה זו, שהשקנו כבר לפני מספר שנים, נמצאת היום בתהליכי חידוש עמוקים. בין השאר הממשק שלה יהיה נוח יותר למשתמש, יתווספו למאגר המידע שבה מאות מקומות יישוב שלא היו בגרסתה הראשונה. בנוסף יתווספו אליה גם עדויות בכתב, אודיו ווידאו וגולת הכותרת ממשק   AR(מציאות רבודה) בו יוכלו המשתמשים להחזיק את הטלפון שלהם מול מקומות שונים ברחבי פולין ולראות בטלפון איך המקום נראה בעבר.

העבודה על האפליקציה נמצאת בשלב איסוף הנתונים ואנחנו מקווים שעד סוף השנה כבר תושק להורדה.

תגובות לדף זה
תגובה חדשה

עדיין אין תגובות לדף זה.
מוזמנים להגיב!

חסר רכיב